perjantai 22. maaliskuuta 2013

Liukuvärjäys med glitter

Moikka taas! Aattelin tehä teille kynsipostauksen, koska oon kipeenä ja mulla on nyt hyvin aikaa. Nää kynnet jotka tein, on yhet mun lemppareistani ja yleensä kun lakkailen kynsiä, niin teen just tän tyyliset :) Vaikka nää on ainakin mun mielestä kivan näköset, niin nää on silti tosi helppo tehä.

1.-2.: Mun kynteni ennen kuin aloin lakkaamaan
3.: Poistin ekana vanhat kynsilakat
4.: Leikkasin ja viilasin kynnet

1.: Toi on yks mun lempikynsilakoistani, Lumene sävy 6
2.-3.: Lakkasin kynnet

Nyt on sitten sen "liukuvärjäyksen" vuoro. Kannattaa valita aika samaa väriä olevat lakat, nii sillon  ainakin onnistuu kun ei tuu liian isoa sävyeroo :)

1.: Toikin on yks mun lemppareista, Lumene sävy 19, mutta
sitä ei kai enää myydä kaupoissa :(
2.: Meikkisieni, oon leikannut sitä vähän ja sen takia se näyttää tolta
3.: Leikkasin siitä pienen palan ja laitoin lakkaa
4.: Taputtelin sienellä väriä kynnen päähän

1.: Liukuvärjätyt kynnet. Kuvassa sitä ei erota yhtä hyvin kun luonnossa :)

Sitten viimenen vaihe, eli glitteri. Se tekee niistä mun mielestä kivasti vähän erikoisemmat ja sellaset että ne varmasti huomataan. :) Noita glittereitä saa ainakin kaikista askartelukaupoista, mä en muista mistä oon omani hankkinu.

1.: Nivean läpinäkyvä kynsilakka ja kaks eriväristä glitteriä
2.: Laitoin paperille vähäsen glitteriä, jotta sitä ois helpompi ottaa
3.: Otin taas meikkisienen ja sen päähän laitoin kynsilakkaa ja sitten dippasin tohon glitteriin
 ja siitä taputtelin ihan kynnen kärkeen

1.: Kynnet
2.: Toista glitteriä vähäsen vielä
3.: Valmiit kynnet!
4.: Tossa on vielä kaikki tarvikkeet mitä näihin kynsiin käytin + tietysti pari vanulappua ja topseja

Hyvää viikonloppuu kaikille ja toivottavasti tykkäsitte! :)
-Suvi


3 kommenttia: