keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Lempivaatteet

Kuvattiin tänään Suvin kaa meidän lempivaatteet. Suvin vaatteet saatte sit nähä, ku saan lähetettyä sille kuvat niistä ja sit se jaksaa tehä sen. Mutta siis mulla ei oo hirveesti mitään lempivaatteita, mutta tässä on nyt ne, mitä käytän eniten. Joku niistä on mulla käytössä joka viikko :D Nytki yks noista on mun päällä.
 
 Sininen perus neule, en tiiä mistä ostettu. Tää on Suvin vanha :D
 Tää on mul nyt päällä, kuten kuvasta huomaa :D Mut tää on ihanaa :3 Cubuksesta (:
 Oon käyttäny tätä vast kerran, mut ostin tän silloin ku oltiin Suvin kaa shoppailemassa. Ostin ton ginasta.
Tätä oon käyttäny toosi paljon! Ostin tän Thaimaasta, ku olin siellä joulun + uuden vuoden.
 Tää on kans Thaimaasta ostettu (: Tykkään tost kans tosi paljon.
 Ja ehdottomasti nää on mun lempi farkut! Cubuksesta kans (:
 
-Katja


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti