sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Little Things

Mooi pitkäst aikaa! :) Mull on nyt tässä aikaa ennen kun mun treenit alkaa nii aattelin
tulla kertoo teille vähän mun viikostani.

 Mulla oli siis 23.4 synttärit ja täytin 15. Samana päivänä mulla oli kans hammaslääkäri ja sitten illalla jäin vielä hissiin jumiin. :D Tuun varmaan muistaa ton syntymäpäivän aina. Vanhemmilta sain lahjaks rahaa ja sit tavallaan skootterin ja mopokortin ja mun kummeilta Thomas Sabon kaulakorun :)

Muina päivinä ei kai tainnu tapahtuu mitään kauheen mielenkiintosta. Perjantaina lähin sit suoraan koulusta Kamppiin, koska Bik Bokissa oli -50% alet. Siel oli tosi paljon väkeä, mut silti kaikista vaatteista löyty kokoja. :) Ostin tollasen pastellipinkin värisen kauluspaidan ja keltasta kynsilakkaa. :)

Sit illemmalla kävin vielä Jumbossa ja sieltä mukaan tuli kaks tollasta tosi peruspaitaa JC:stä ja sit keltaset lyhytvartiset Converset Andiamosta. Oon ettiny varmaan jo kaks kuukautta noita kenkii ja vihdoin löysin! Oon nyt happyhappy :)

Yritin kans saada koko viikon Justinin keikalle lippuja, mut ei onnistunu :( Mua kaduttaa niin paljon etten ostanu niit sillon, kun ne tuli myyntiin, koska toi oli tollanen Once In a Lifetime- kokemus varmaankin ja tuskin se tulee enää Suomeen.


Nää kolme vikaa kuvaa on lauantailta, kun mentiin parin kaverin kanssa kattoo leffaa. Matkaan tuli pari mutkaa ja päädyttiin sit kattomaan Vuoden se kestää- leffa. Oli ihan hyvä, vähän ehkä tylsä. Sen jälkeen hilluttiin viel keskustassa ja kuvailtiin ja sit Subin kautta lähettiin kotiin. :) Oli tosi kivaa!

Jee ylihuomenna vappu! En jaksa oottaa, tulee olee tosi kivaa . :) Koulussa meiän täytyy pukeutuu Karnevaali- teemaan tiistaina ja sit on kaikellaisii erilaisii kisoja ja sit keskiviikkona lomaa! Katjaakaan en oo hirveesti ehtiny näkee, koska koulu ja treenit. Mut täss varmaan kaikki, vapun jälkeen sit viimestään postausta. :)

-Suvi


2 kommenttia: