perjantai 21. kesäkuuta 2013

Hyvää juhannusta!

Tuli tylsää, joten tuun tekee tänne tälläsen turhan postauksen. Ite oon juhannuksen kotona ja Suvi on nyt mökillä. Sunnuntaina meen kuvaa Tuomarinkylän este-jussia, mut muuten mulla ei oo mitään tekemistä, lagailen kotona. Oon kuunellu ny kolme päivää samaa biisiä, hups. Oon koukussa siihen, koska juhlin ilman Juhoa, nyyh. Eilen ku tulin tallilta kotiin, joskus puol 11 nii näin kivan auringonlaskun ja räpsäsin siitä parit kuvat. Joo tallil meni vähän myöhään, ku vietiin hepat laitsalle. 

Parit on tullu kysyy multa kikissä, et koska tehdään se vauvanruoka-haaste. Meillä on menny Suvin kanssa vähän ajat ristiin + mun pitää kattoo Leon perään, koska se ei osaa olla viel yskin kotona, on se pari kertaa ollu hetken yksin. Joten tehdään se heti kun ehditään! (: Mulle saa tulla juttelee faces/kikis, mun kik on: kaattjjaa

 Iso vauva

Poni rientää vapauteeeeeen, muut kuvat: http://ratsastus-elamantapa.blogspot.fi

-Katja

3 kommenttia: